laag vliegen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
DIY

laag vliegen

Bericht door DIY » wo nov 14, 2012 10:01 am

gisteren voor Puk wat materiaal gaan oppikken in Essen en na een hartelijke ontvangst de kans gekregen om mee laag te mogen vliegen in een f16.
:mrgreen: dit is echt niet normaal, dat ding plakt gewoon aan de baan en heeft optrek ervaring waar mijn huidige buggy niet aan kan tippen.
als het er ooit van komt denk ik toch maar naar de xtreme 500 te gaan, eerst wel eens meerijden met ééntje als dat ooit lukt, ik ken mezelf, als het er in zit pomp ik het er vroeg of laat ook uit, en dat gaat echt niet goed komen met een f16, eigenlijk zou je een paar dagen circuit ervaring moeten opdoen voor je er mee op de baan gaat.
Bedankt voor de fijne ervaring Filip, en ik denk dat we mekaar nog wel gaan zien :D
Kennis is een raar ding hoe meer je het gaat delen, hoe groter het gaat worden.

Puk
Site Admin
Contacteer:

Re: laag vliegen

Bericht door Puk » wo nov 14, 2012 10:13 am

lol, zo'n secma microbe is toch wel erg aanstekelijk he :mrgreen:
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

dream evil

Bericht door dream evil » wo nov 14, 2012 1:50 pm

[quote="DIY"]gisteren voor Puk wat materiaal gaan oppikken in Essen en na een hartelijke ontvangst de kans gekregen om mee laag te mogen vliegen in een f16.
:mrgreen: dit is echt niet normaal, dat ding plakt gewoon aan de baan en heeft optrek ervaring waar mijn huidige buggy niet aan kan tippen.
als het er ooit van komt denk ik toch maar naar de xtreme 500 te gaan, eerst wel eens meerijden met ééntje als dat ooit lukt, ik ken mezelf, als het er in zit pomp ik het er vroeg of laat ook uit, en dat gaat echt niet goed komen met een f16, eigenlijk zou je een paar dagen circuit ervaring moeten opdoen voor je er mee op de baan gaat.
Bedankt voor de fijne ervaring Filip, en ik denk dat we mekaar nog wel gaan zien :D[/

op een byggy treffen hebben ik en puk de rondrit gedaan toen nog in zijn 500 het is wat aanpassen maar voor lol te maken is een 500 meer dan genoeg

evil

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » wo nov 14, 2012 5:15 pm

...en toch is de F16 in weze de 'natte' droom van elke Secma rijder,maar je moet je beperkingen weten zijn,een ongeval is snel gebeurt met zo'n laagvlieger :o
Zijn persoonlijke keuze's,ook het prijskaartje speelt parten,het fiscaal voordeel is een heel stuk minder,het verbruik een heel stuk meer,je moet naar de keuring enz...

Alé,dan komt er al schot in de zaak bij de Puk3 :o
En mss een Secmarijder meer in de toekomst 8-)
Wakkere

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » do nov 15, 2012 9:22 pm

De f16 is idd leuk speelgoed :mrgreen: ik heb het geluk gehad om samen met wakkere van met die van paul te kunnen rijden, kicken maar tevens gezond verstand gebruiken of anders beland je ergens in het decor :lol:
gr stoffeltje

Plaats reactie