secma @ Motorhappening van MAG Oost-Vlaanderen

Georganiseerde Evenementen binnen België

Moderator: Moderators

Yvonne
Contacteer:

Re: secma @ Motorhappening van MAG Oost-Vlaanderen

Bericht door Yvonne » do feb 11, 2016 4:30 pm

sauerland schreef:
sauerland schreef:bij leven en wel zijn kom ik met camper aanhanger en een grasmaaier er op graag info hoe lang het is en of een overnacht mag worden
\\

ik wil wel goede info het is voor mij een paar honderd km en zou graag een link zien

Hallo Sauerland.

Het evenement is 1 dag, camping is er niet voorzien.
Het idee was er om met een aantal mensen samen via het secma forum daar een standje te plaatsen.
Met mogelijkheid tot geldinzameling ten voordele van het forum en natuurlijk nieuwe mensen leren kennen.

Het zou natuurlijk super fijn zij als er een aantal mensen meespringen op de "secma kar "

Het Evenement is op zondag 5 juni . Van 9 u tot 19u ( de sfeer is wel langer dan 19 u :P )

groeten ,
Yvonne

Yvonne
Contacteer:

Bericht door Yvonne » do feb 11, 2016 4:35 pm

Hallo iedereen .

Ik begin hier ind mss wel wat vroeg over het evenement maar zoals hier iemand al zei ... het is voor de organisatie.
De plaats reservering moet ik begin maart doorgeven.

Zijn er al een aantal personen die zeggen dat ze zeker willen en kunnen komen ? En wie met secma ?
Van zodra dit duidelijk is kunnen we starten aan de breien van het geldinzamelings deel.

groetjes,
Yvonne

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » do feb 11, 2016 7:39 pm

Wij komen met de secma als het weer het toelaat natuurlijk.

sauerland

Bericht door sauerland » wo feb 17, 2016 5:27 pm

Yvonne schreef:
sauerland schreef:
sauerland schreef:bij leven en wel zijn kom ik met camper aanhanger en een grasmaaier er op graag info hoe lang het is en of een overnacht mag worden
\\

ik wil wel goede info het is voor mij een paar honderd km en zou graag een link zien

Hallo Sauerland.

Het evenement is 1 dag, camping is er niet voorzien.
Het idee was er om met een aantal mensen samen via het secma forum daar een standje te plaatsen.
Met mogelijkheid tot geldinzameling ten voordele van het forum en natuurlijk nieuwe mensen leren kennen.

Het zou natuurlijk super fijn zij als er een aantal mensen meespringen op de "secma kar "

Het Evenement is op zondag 5 juni . Van 9 u tot 19u ( de sfeer is wel langer dan 19 u :P )

groeten ,
Yvonne
bij nader inzien kom ik niet het is een dag heb er nooit iets van gehoord hoe het is

daar bij komt ik geef niet zo veel om brommers ben echt auto man
veder is het voor mij best ver en met ongeveer 1op 8 verbruik kan ik beter een schenking aan het forum doen
en als ik was gekomen dee ik dat voor het forum en zeker niet voor secma heb een haat liefde verhouding met die dingen vind de vorm heel leuk maar veder echt vuilnis het is ook zonden van zo een goede betrouwbare motor in zo een ding

ben van het jaar zeker weer op het bug weekend in Kortessem voor de 3e maal

aan alle die wel gaan veel fun

groet roland schuhmacher sauerland

Plaats reactie