Sy Summer Wheels Sy ( Ferriéres)

Georganiseerde Evenementen binnen België

Moderator: Moderators

Re: Sy Summer Wheels Sy ( Ferriéres)

Postby stoffeltje » Thu Jun 14, 2012 5:58 pm

Op de affiche spreken ze van de samenkomst om 10 uur, is dat het vertrek uur voor de rondrit weet ik niet :?:
gr stoffeltje
stoffeltje

Postby J.B » Thu Jun 14, 2012 6:00 pm

ik kom als ik zie dat het weer meevalt anders niet :?
@Stoffeltje, wil je dan een tussenstop maken hier dan kunnen we samen verder rijden ;)

Gr J.B
Image
J.B

Postby stoffeltje » Thu Jun 14, 2012 6:04 pm

J.B wrote:ik kom als ik zie dat het weer meevalt anders niet :?
@Stoffeltje, wil je dan een tussenstop maken hier dan kunnen we samen verder rijden ;)

Gr J.B

Dat kunnen wij idd doen, dat is maar een zeer kleine omweg :D
Als ik het goed bekijk zal mijn gps mij waarschijlijk via Antwerpen sturen naar Luik en dan zo naar Ferrieres, maar ik rij liever over Brussel dus.....
gr stoffeltje
stoffeltje

Postby J.B » Thu Jun 14, 2012 6:17 pm

stoffeltje wrote:
J.B wrote:ik kom als ik zie dat het weer meevalt anders niet :?

Gr J.B

Dat kunnen wij idd doen, dat is maar een zeer kleine omweg :D
Als ik het goed bekijk zal mijn gps mij waarschijlijk via Antwerpen sturen naar Luik en dan zo naar Ferrieres, maar ik rij liever over Brussel dus.....
gr stoffeltje

tenslotten lig ik maar 2 km van de snelweg he :lol:

Gr J.B
Image
J.B

Postby wakkerebakker » Wed Jun 27, 2012 1:32 pm

Dit topic nog eens even wakker schudden,ben niet voor niks 'Wakkere'
Heb mijn zinnen op zaterdag gezet om deel te nemen aan de rit naar en in Sy (en omgeving)
Het weer lijkt mee te vallen voor zaterdag,dus mijn vraag hier,wie gaat er mee,waar,wanneer,hoelaat? :?: :?:
Heb vernomen dat Stoffel langs JB rijd en ik wil me graag aansluiten ergens ten lande of ten velde :mrgreen:
Tips en reacties zijn welkom,mijn werkschema wordt aangepast en ik steek 2 tandjes bij :lol:
Wakkere
wakkerebakker

Postby Puk » Wed Jun 27, 2012 5:43 pm

Ik zal er niet bij zijn, heb nog steeds geen nieuws over de vering, en zonder vering zo'n rit is moordend voor de rug lijkt me
Image

Wat je zelf doet doe je meestal beter
Puk
Site Admin

Postby stoffeltje » Wed Jun 27, 2012 8:05 pm

Ik vrees dat wij gaan passen want het weerbericht is niet zo rooskleurig, buien voor zaterdag en het is voor ons te ver rijden om in de regen te zitten, en ook heb ik een zeer drukke week op het werk zodat ik blij ga zijn als ik wat kan recupereren in het weekend :!:
Het zal voor een volgende keer zijn sorry :oops:
gr stoffeltje
stoffeltje

Postby J.B » Wed Jun 27, 2012 8:17 pm

ik wacht nog af ,het weer is inderdaad aan het schommelen.

maar als we maar met 2 gaan zijn heeft het dan wel zin dat je een tandje bijsteekt ? ik kan gerust de tijd gebruiken om een paar dingen verder af te werken ! weet je wat Wakkere alsjij zin hebt om met 2 verder te gaan en het weer zit mee wil ik wel met je meegaan !en gaan we niet dan werk ik verder aan je weet wel wat !

Gr J.B
Image
J.B

Postby wakkerebakker » Thu Jun 28, 2012 7:44 pm

Wel omdat het weer zo twijfelachtig zou zijn voor zaterdag heb ik vandaag de rit naar Sy ondernomen. 8-)
Vermits hier geen zekerheid is wie al dan niet kan/wil enz...ben ik daar ter plekke eens polshoogte gaan nemen.
Mijn verslagje als voorproefje,al komt er ws geen vervolg voor zaterdag...deze rit loonde echt de moeite.
Aangezet om 10u vanmorgen,richting Heers-Crisneé-Loncin-Angleur-Chenée-Webromont-Ferriéres-Landrecy-Sy-Ferriéres-Vieuxville
Enfin dit was de planning in theorie volgens mijn gps 86km te doen in 1u15...
In praktijk werden het 2u en op de terugweg zelf 3u met 380km op de teller vandaag.
het kleinnood gaf de geest onderweg,flipte helemaal door en stuurde me richting Luik centrum op terugweg:o
Dit rotding is dus klaar voor het containerpark.
Over de omgeving zelf niets dan lof,mooie kronkelende wegen door de bossen,langs rotsen,afdalingen,klimmmen,prachtig parcours...
Foto's probeer ik later wel eens te plaatsen in dit topic.
Ter plaatse in Sy direct gaan kennismaken met de 'vrouw des huizes' in La Petit Difference.
Prachtig gelegen langs de stromende Ourthe,met ruim terras en veranda.
Veel ruimte om trikes,moto's,mp3 piago enz te onvangen in een grote weide met aanpalende parking.
Mits zaterdag het weer een topper zou zijn zoals vandaag, was dit treffen zeker ook een topper geweest...
Ik heb alvast mogen kennis maken met de gastvrijheid van de streek,de rust die de omgeving uitstraald,we hebben zalig gewandeld langs de Ourthe,lekker fris Maredsous coupke op mijn hart gezet en rond 16u00 terug richting Hoepertjoep met diezelfde flippende GPS,omleidingen,omleidingen....in een omleiding nog eens een omleiding,enfin,na 3u veilig terug thuis aangekomen.
Een rit om nooit meer te vergeten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tot zover mijn bijdrage van Sy 8-)

@JB,ik ben er dus al geweest,voor mij alleen moet je zeker die moeite niet doen,dan laat ik die 2tandjes bijsteken voor een volgende gelegenheid.
Doe dus gerust je klusjes verder ;) ;) ;)
Wakkere
wakkerebakker

Postby stoffeltje » Thu Jun 28, 2012 8:12 pm

Wat we wel kunnen doen is in het verlof afspreken van eens naar daar te rijden en een terrasje doen, ja want voor ons is de rit naar ginder al een rit op zich:lol:
Wat denken jullie daar van, intussen is puk zijn mobiel ook hersteld en kan hij er nog eens bij zijn :!:
Ik zelf ben in verlof van 21 juli tot 19 aug. in die periode moet dat toch eens lukken zeker met het weer :D
En wakkere bedankt voor je verslag :D
gr stoffeltje
stoffeltje

PreviousNext

Return to Binnenland