VZW Hartrijders Herfstrit 28 Oktober 2012

Georganiseerde Evenementen binnen België

Moderator: Moderators

Plaats reactie
marcus
Contacteer:

VZW Hartrijders Herfstrit 28 Oktober 2012

Bericht door marcus » do jul 05, 2012 11:47 am

Hoi Iedereen,

Misschien kunnen er dit jaar enkel secma's meebollen ;)

De Herfstrit gaat telkens door de laatste zondag van oktober.
De vertrekplaats is het dorpsplein te Moerzeke, de aankomstplaats is sporthal De Wuiten in de Damstraat te Hamme.
Bij de inschrijving ontvangen de deelnemers een inschrijvingskaart, een sticker en een drankbonnetje.

Door in te schrijven nemen de deelnemers automatisch deel aan de tombola.
Naast de hoofdprijs, zijn er nog tal van waardevolle prijzen, allen geschonken door onze milde sponsors.
Na het invullen en afgeven van het tombolastrookje kunnen de deelnemers de rit aanvatten.
Op het eindpunt ontvangen de deelnemers, tegen afgifte van hun inschrijvingskaart
een lunchpakket en koffie.
In de sporthal is er de nodige animatie voorzien en heerst er steeds en gezellige sfeer waar nog rustig kan nagepraat worden over de rit.
De bepijlde rit is elk jaar +/- 180 km lang en voert de deelnemers langs de mooiste hoekjes van ons land. Elk jaar opnieuw proberen we de deelnemers een ander parcours voor te schotelen en ook een thema aan de rit mee te geven.
Onderweg zijn er voldoende gelegenheden om iets te drinken en te eten, afhankelijk van het parcours zijn er ook enkele controleposten waar de deelnemers hun inschrijvingskaart laten afstempelen.
Op de inschrijvingskaart staan ook enkele benzinestations die zich op het parcours bevinden.
Pechvogels kunnen rekenen op de hulp van Touring.
De uiteindelijke opbrengst gaat integraal naar de Vlaamse Vereniging Autisme.

Meer info kunnen jullie vinden op http://www.hartrijders.be/

Puk
Site Admin
Contacteer:

Re: VZW Hartrijders Herfstrit 28 Oktober 2012

Bericht door Puk » do jul 05, 2012 4:56 pm

Daar heb ik reeds aan deelgenomen.... een jaar of 6 geleden met de moto en was idd zeer goed verzorgde rit .
Moerbeke is vlak bij Eksaarde, en daar kom ik wel regelmatig
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » do jul 05, 2012 5:42 pm

Dat kunnen we bekijken maar natuurlijk het weer speelt voor mij een grote rol, ik probeer altijd regen vrij te rijden :mrgreen:
gr stoffeltje

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » do jul 05, 2012 6:20 pm

Mooi initiatief,we bekijken het nog eens tegen dan,maar aangezien het op een zondag valt en helemaal uit mijn richting vrees ik ervoor :(
De rit tot daar + 180km ter plaaste,daar heb je een volledige vrije dag voor nodig en die heb ik helaas nooit op zondag.
Allesinds veel succes!!!
Wakkere

J.B

Bericht door J.B » do jul 05, 2012 7:29 pm

voor mij ligt het dan weer beter ,net boven Brussel en ik net er onder dus dat moet lukken we houden het in het oog Marcus ! voor mij mag het al wat kouder zijn de secma is er op voorzien :!: dus wie weet ;)

Gr J.B
Afbeelding

Plaats reactie