Treffen nabij St Paul sur Mer 11/11/2009

Georganiseerde Evenementen buiten België

Moderator: Moderators

Puk
Site Admin
Contacteer:

Re: Treffen nabij St Paul sur Mer 11/11/2009

Bericht door Puk » do nov 12, 2009 8:27 pm

wakkerebakker schreef:Leuke bedoening geweest met als topafsluiter een kieken dat met een F16 kan rijden :D
Eerst scheuren op circuit en daarna ff rillen van de kou ;) terwijl ik zalig in me warme bakkerijtje vertoefde ;)
Vind de total assitance wel beetje teleurstellend....2u :!: wachten op wat benzine en dat voor een bezinestation :shock:
Vreemd....ws net weer iets 'te ' gratis :evil:
Groetjes
Den Wakkere
Ik zou de assistance affaire even willen nuanceren hoor ;)
Hier was de wet van Murpfy aanwezig en gaat al terug van het begin van de dag hoor, Paul ( ons kiekske) treft niet alle schuld :lol: .
Het begon s'ochtends vroeg ( ne mens moet eerst nog wakker worden he), even na het vertrek bleek het onozele kabeltje van de gps nog in de hal te liggen van Paul.
Op zich geen probleem want 3/4 van de weg hadden we hem niet nodig en de batterij zou 2 uur houden. ( voldoende om de onbekende wegen heen en terug te nemen).
Bleek de gps reeds snel de geest te geven, iets te snel , zo'n 15km voor dat we aan het circuit waren, nu ja, op de oude manier verder onze weg gezocht en gevonden.
De dag is dan zeer interessant geweest zoals beschreven in het verslag.
Om de terug weg te doen hadden we alle mogelijke geheugenchips in ons hoofd aangesproken om vlot naar huis te kunnen.

Aan de eerste pomp was Murpfy weer daar, gesloten op een gewone werkdag ( geen feestdag daar ) voor 17.00h.
Ach we konden zeker nog een pak km maken met de rest in de bak. verder gereden tot we op de autosnelweg kwamen richting Belgie, zien we daar een pompaanduiding, na 10km, ideaal dus, en we rijden voorts, maar blijkt dat we een 800m voor de pomp een andere autosnelweg opmoesten en zo de pomp misten, met in het achterhoofd dat we in de buurt van de grens nog wel eentje vonden, tot, ja tot de F16 geen leven meer vertoonde, de benzinemeter stond wel in reserve maar niet leeg.raar.
Op de terug reis dacht Paul er ook aan dat er een wegenkaart van Belgie aan boord was , en ja hoor, idd net dat stukje frankrijk stond er niet op( een stuk wel, maar net niet dat stukje waar we vandaan kwamen, Murpfy alweer??? zodat er 2 autosnelwegen terug voerden richting Kortrijk. Aangezien we schuin van de richting franse kust kwamen dacht ik dat we op de E17 zaten. en dat hebben we doorgegeven aan total assistance.die arme man heeft ons 3 kwart uur zitten zoeken zonder ons te vinden, bleek achteraf dat we op de E403 of A17 zaten. Vandaar het lange wachten, eens de touring wagen deze info had ging het snel en vriendelijk.
De total assistance treft dus eigenlijk geen schuld maar de copiloot :oops:
Vandaar het lange wachten en weer een punt in de dag om nooit te vergeten in de bijtende kou.
Na de tankbeurt (vol) bleek de benzine meter te blijven steken op 3/4 vol, mogelijk heeft deze niet goed gewerkt, want hij begon pas te dalen toen we bijna in Antwerpen waren.Murpfy,??? mogelijk een slechte tankaanduiding.....ben benieuwd of die meter nu terug correct werkt anders wordt het dubbel opletten.
Groetjes Puk
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » vr nov 13, 2009 3:17 pm

Paul schreef:Alle Puk ,

Ik zal het dan zelf maar vertellen he', Paultje het kieke is dan met naar huis rijden zonder benzine gevallen met resultaat dat wij beide stonden te rillen
van de kou voor bijna 2 uur achter de omheining voor het wachten op een takeldienst (dit was gelijk onze eerste test van Total assistance), deze heeft ons dan wat benzine gegeven en konden wij onze weg verder zetten, al bij al toch een ongelooflijke dag beleeft .

Groetjes

Paul
hoi,
ik denk met dit voorval nu het nut van fluovestjes en gevarendriehoek in de secma's wel bewezen is :!: :!: :!:
zeg nooit dat zal met mij niet gebeuren,het is vlugger gebeurd dan je denkt en lang wachten of niet total assistance zijn toch gekomen :!:
groetjes stoffeltje

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » di feb 09, 2010 9:28 pm

hallo,
ik heb gezien dat er op you tube enkele filmpjes staan die gefilmd zijn van uit een rijdende extreme en een f16 op de secma dag op 11 11 2009, jammer genoeg kan ik dat niet om hier de link te plaatsen maar als je croix en ternois secma intikt kom je er recht op :!:
groetjes stoffeltje

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » di feb 09, 2010 9:44 pm

bedoel je dit Stoffeltje, dan moet je op de link boven het filmpje rechtermuisknop klikken en kopieren drukken en dan naar hier en plakken in je tekst
http://www.youtube.com/watch?v=kbYO44OB6-4
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » di feb 09, 2010 9:48 pm

ja dat moet het ongeveer zijn, bedankt heb zo weer bij geleerd :!:
groetjes stoffeltje

Plaats reactie