Circuit-day Croix en Ternois 11/11/2010

Georganiseerde Evenementen buiten België

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stoffeltje

Circuit-day Croix en Ternois 11/11/2010

Bericht door stoffeltje » do sep 23, 2010 6:19 pm

Zijn er nog mensen die eventueel naar Croix gaan voor de secma dag op 11/11/2010 :?:
Wij alvast wel, hopelijk met de secma als het weer het toelaat en anders is het met de wagen :!:
groetjes stoffeltje

wakkerebakker

Re: Treffen nabij St Paul sur Mer 11/11/2009

Bericht door wakkerebakker » do sep 23, 2010 6:44 pm

Jah beste Stoffeltje...J.B heeft op die datum ook al een herfstritje geplant :o
Dusjah...mss allen daar maar voor gaan?...
Zo is de groep mss beetje groter en kunnen we mss volgend jaar St Paul sur Mer aandoen?
Is maar een suggestie...
Groetjes
Wakkere

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » do sep 23, 2010 7:04 pm

wakkerebakker schreef:Jah beste Stoffeltje...J.B heeft op die datum ook al een herfstritje geplant :o
Dusjah...mss allen daar maar voor gaan?...
Zo is de groep mss beetje groter en kunnen we mss volgend jaar St Paul sur Mer aandoen?
Is maar een suggestie...
Groetjes
Wakkere
tjah wakkere, dat was al van vorig jaar afgesproken tussen puk en wij, evenals paul, dus vandaar mijn vraag :!:
groetjes stoffeltje

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » do sep 23, 2010 7:34 pm

Dat is idd zo,
Het echt interessante aan deze meeting is natuurlijk dat de bezielers van onze voertuigen ook daar zijn dh en mevr Reinard met zoon.
Ergens verwacht ik zelfs dat ze daar wel eens gaan testdraaien met de F16 electro proto,( niet zeker maar ik vermoed het)
En als ik echt eerlijk moet zijn heb ik ook wel eens ( voor één keer ) zin om eens mijn wens te doen uitkomen en de 500 de sporen te geven op de omloop zelf.( ik heb in jonge jaren nog rally gereden, en zo'n kans is dan even mooi he ;)
Verder komen er veel sportwagen clubs samen op die dag en is er veel nostalgie te zien op sportauto vlak.
Aangezien het een vrij klein circuit is , is het ook betrekkelijk veilig omdat de topsnelheden door de bochten best meevallen.
bezoek is er gratis, en wil je de omloop op dan kost dit 100€ inschrijving , verzekering enz.... helm verplicht

JB, ik hoop dat we de agenda 2X kunnen vullen ( indien mogelijk)
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

J.B

Bericht door J.B » do sep 23, 2010 7:53 pm

He Puk dat is toch geen probleem ;) zal zelfs proberen om ook te komen dan :D
Afgesproken is afgesproken he Stoffel dus dan houden we het zo deze meeting op 11/11/2010
Gr J.B
Afbeelding

Ruddi

Bericht door Ruddi » do sep 23, 2010 8:20 pm

Zal proberen ook mee te gaan , zal er een beetje van af hangen hoe ver ik hier ben met de werkzaamheden in de tuin :mrgreen: Voel me op dit moment net ne mol :lol: :lol:
Groetjes Ruddi

Afbeelding

DJ Oli

Bericht door DJ Oli » do sep 23, 2010 8:26 pm

Amai, dit topic nooit gezien vorig jaar..

Dit jaar ben ik daar bij :D

Indien sommigen onder jullie zich ook eens op t circuit wagen, wil ik me daar ook wel eens aan wagen :D

Op foto's gezien dat er nog 500'tjes meereden dus... moet te doen zijn hé :)

DJ Oli

Bericht door DJ Oli » vr sep 24, 2010 11:41 am

Buiten een flyer vind ik niet echt ergens officiële informatie omtrent dit evenement...

Iemand die me kan vertellen welke minimumleeftijd je moet hebben om daar eens te rijden?
Op vele circuitdagen moet je immers 21 zijn.. :|

Open pitlane voor alle voertuigen gedurende de hele dag?

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » vr sep 24, 2010 7:14 pm

ik heb iets gevonden op (circuit croix en ternois calendrier) maar een minimum leeftijd staat er niet op, al denk ik dat het voor u geen probleem zal zijn want vorig jaar reden er daar veel jonge gasten mee :!: en als ik buurman jj mag geloven is er in frankrijk nog geen limiet op leeftijd want als je eens rond kijkt op you tube zie je sommige mannekes van amper 14 jaar rond schuren met papa's moto van 600 cc en meer op zulke trackdays :!:
en ook is het weer de rotary club de douai die het organiseerd die dag dus misschien eens inlichtingen nemen voor alle zekerheid ;)
groetjes stoffeltje

DJ Oli

Bericht door DJ Oli » vr sep 24, 2010 9:16 pm

stoffeltje schreef:ik heb iets gevonden op (circuit croix en ternois calendrier) maar een minimum leeftijd staat er niet op, al denk ik dat het voor u geen probleem zal zijn want vorig jaar reden er daar veel jonge gasten mee :!: en als ik buurman jj mag geloven is er in frankrijk nog geen limiet op leeftijd want als je eens rond kijkt op you tube zie je sommige mannekes van amper 14 jaar rond schuren met papa's moto van 600 cc en meer op zulke trackdays :!:
en ook is het weer de rotary club de douai die het organiseerd die dag dus misschien eens inlichtingen nemen voor alle zekerheid ;)
groetjes stoffeltje
Ok klinkt al niet slecht.
De mama is in ieder geval al overtuigd.
Indien geen te goed weer zou ik proberen de secma tot ginder te slepen met een aanhanger..

En inderdaad voor alle zekerheid heb ik daarnet al een mailtje gestuurd naar diene rotary club met de vraag naar een eventuele minimumleeftijd..

Plaats reactie