18 mei 2013 te Clastres

Georganiseerde Evenementen buiten België

Moderator: Moderators

J.B

Re: 18 mei 2013 te Clastres

Bericht door J.B » ma apr 22, 2013 5:24 pm

ik vraag me af wie er zeker komt ?

ikke zeker of de secma moet ineens in panne staan :o

Gr J.B
Afbeelding

DIY

Bericht door DIY » ma apr 22, 2013 6:04 pm

zal er van afhangen hoe snel de secma klaar en toonbaar is, ik had al aan Puk gehoord of we anders zonder rijden , maar dat is wellicht niet zo leuk :roll:
Kennis is een raar ding hoe meer je het gaat delen, hoe groter het gaat worden.

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » di apr 23, 2013 7:24 pm

Wij komen waarschijnlijk niet naar Clastres omdat ik geen goesting heb om meer dan 200 km gewone wegen te doen vermits we niet toe gelaten zijn op franse snelwegen, en om meer dan 200 km van het ééne verkeerslicht naar het andere rondpunt en terug verkeerslicht te rijden pffffffffff nee dank u, en dan nog 70 50 30 km/u dan zal ik al om middernacht moeten vertrekken om op een fatsoenlijk uur aan te komen daar :roll:
En daar dan de ganse dag staan koekeloeren om met niemand buiten de weinige forumleden die daar zullen zijn een praatje te kunnen maken wegens geen bal verstand van de franse taal :?
Wij gaan dan liever de zondag naar Sy :!:

J.B

Bericht door J.B » di apr 23, 2013 8:37 pm

ooooooowwwwwwww wat krijgen we nu zeg ?
dan weet ik niet of ik nog wel een rit wil doen dit jaar :(
de opkomst bij Wakkere word het precies ook al gene vette met de bloesemrit :cry:

Gr J.B
Afbeelding

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » wo apr 24, 2013 11:42 am

Ik ga er mijne slaap niet voor laten hoor Johan ;)
Het lijkt op editie 2012 af te stevenen,mij maakt het niet veel uit,ik woon hier tussen de bloesems en de taart :D
Het was eerder een uitnodiging voor de andere forumleden,om nog eens gezellig samen te zijn,maar het verleden leert ons wat de toekomst brengt....dus gene vette :o
Ik neem niemand iets kwalijk hierom,laat dit duidelijk zijn :!:
Wakkere

J.B

Bericht door J.B » wo apr 24, 2013 5:14 pm

wakkerebakker schreef:Ik ga er mijne slaap niet voor laten hoor Johan ;)
Het lijkt op editie 2012 af te stevenen,mij maakt het niet veel uit,ik woon hier tussen de bloesems en de taart :D
Het was eerder een uitnodiging voor de andere forumleden,om nog eens gezellig samen te zijn,maar het verleden leert ons wat de toekomst brengt....dus gene vette :o
Ik neem niemand iets kwalijk hierom,laat dit duidelijk zijn :!:
Wakkere
Spijtig dat het zo moet lopen maar als ik het zo zie zal het nog moeilijk worden om bij elkaar te komen :? nu ik was toch al is vanzin om Puk is te bezoeken en jouw bakkerij :P dus mij zie je nog wel dit jaar maar helaas had ik al een paar ritten voorzien om mee te doen dit jaar om er toch is bij te zijnmaar diegene die ik voorzie te doen komt er geen kat op af dus wat ga ik dan aleen daar doen en de andere dagen heb ik voorzien met het gezin + dat ik zo goed en zo slecht het gaat terug aan het bouwen ben hier thuis en de aanbouw moet einde van het jaar wind dicht zijn maar die verdomde rug werkt tegen en alles gaat aan een slakkegangetje vooruit :evil:

langs 1 kant snap ik Stoffel wel hoor maar ik heb ook al ver gezeten met de secma waarvan ik zij dit nooit meer en toch als er iemand mee doet ben ik weg zoals die keer dat ik samen met Stoffel naar Croix ben gereden om 4 u 's morgens vertrokken hier tot bij hem en dan samen naar Croix die dag had ik ook mijn km,s binnen hoor :shock: en vorig jaar naar Clastres had ik er ietsje meer dan 400 op de teller want ik heb dat gereden met 1 tank heen en terug dat was ook een uitdaging maar leuk en niet voor lichten gestaan trouwens aleen een saaie lange baan van 70 km :evil: en vorig jaar vertrokken om 4h15 en aangekomen rond 7u was ik daar al !
nu weet ik niet wat dit dit jaar gaat geven voor mij ik heb nog niet langer dan een half uur aan 1 stuk in de secma gezeten dus dat word afwachten :? verloopig kan ik er in en uit en heb ik weinig last als ik zit . ik zie wel of er wel iemand gaat anders laat ik mijn kop ook niet zien hoor :?

Gr J.B
Afbeelding

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » wo apr 24, 2013 6:09 pm

tjah, van mijn kant, was het de bedoeling om de family voor te stellen, hij rijd nu reeds, maar er is nog zeer veel aan te doen, en om iets te laten zien hoort hij klaar te zijn, maar de zomer moet nog komen hoor, en er zullen best wel treffens komen, waar ik mijn kop wel laat zien hoor ;)
Ik ben er niet ongerust in.
ps een bezoek bij jou zal er ook nog wel van komen hoor, ;)

Voor Clastres had ik niet de indruk dat het 200km binnen wegen was, dat begint pas na Mons, en idd allemaal 70km/h wegen, het was toch maar een goei 60 km verder dan Anische,als ik me goed herinner.
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » wo apr 24, 2013 7:07 pm

J.B schreef:ooooooowwwwwwww wat krijgen we nu zeg ?
dan weet ik niet of ik nog wel een rit wil doen dit jaar :(
de opkomst bij Wakkere word het precies ook al gene vette met de bloesemrit :cry:

Gr J.B
Oei wat lees ik hier :shock: ik zal er eens voor één keer niet bij zijn en het word mij precies kwalijk genomen :cry:
Ik was niet op de hoogte dat het vanaf nu verplicht was aanwezig te zijn op georganiseerde ritten, daarom wil ik mijn oprechte excuses aanbieden :oops: :lol:
Ik ben toch niet alleen hier op het forum met een secma :!: waar zijn de anderen :?:
Ik denk dat ik al altijd mijn best gedaan heb om aanwezig te zijn hoever het ook was, het is nu een keer aan de anderen om een beste beentje voor te zetten :!:
Voor mij is Mons(ongeveer 170 km vanaf de kust) een gigantische omweg om naar Clastres te rijden, de korste weg voor mij is via Ieper Poperinge en zo verder Frankrijk in(200km) dus allemaal gewone wegen :!:
Als het goed weer is gaan wij naar Sy, het is een keer iets anders, dus ben ik toch niet van kwalijke wil :mrgreen: :?:

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » wo apr 24, 2013 7:56 pm

Kom jongens, niet op de kroon spannen he, iedereen is vrij van te gaan of niet en idd het zijn maar enkelen die blijkbaar de kwaliteiten en het plezier van een secma kennen of durven toegeven.
Ik weet enkel van mijn kant dat ik niet veel meer thuis zal zijn eens de family doet wat hij hoort te doen , wat anderen doen, moeten ze zelf weten, ik alvast laat me door niemand mijn plezier bederven hoor.
Ik rij en Kly navigeert :mrgreen:
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » do apr 25, 2013 7:38 am

Idd,laten we het hier leuk houden aub 8-)
@Stoffetje: Er staat toch nergens te lezen dat je verplicht bent om mee te gaan op bepaalde ritten die we organiseren :?:
We vragen gewoon of je erbij kan zijn en zoniet,alle begrip gezien de afstand,ik moet ook passen voor de kustrit wegens afstand en weekendwerk :(

De zomer moet nog komen en de ritjes zullen wel volgen,Sy staat alvast ook ergens op mijn programma :idea:
En wacht maar tot Puk klaar is met de Kly en glijmobiel , die gaat asvalt verteren :lol: :lol: :lol:
Dus den beuk erin :lol:
Wakkere

Plaats reactie