18 mei 2013 te Clastres

Georganiseerde Evenementen buiten België

Moderator: Moderators

J.B

Re: 18 mei 2013 te Clastres

Bericht door J.B » do apr 25, 2013 11:23 am

hela howla dit was zeker geen aanval hoor :? maar aleen spijtig dat we nooit met meer dan 2 leden ergens kunnen zijn en dat is zo sneu :evil:
ik zal wat afwachten en indien Clastres dan toch niets word ..... zal ik mischien hier en daar wat schuifelen om Sy mee te doen ;) maar ik wacht deze keer want plannen om iedereen samen te krijgen lukt toch niet :cry:

he Stoffel even goei vrienden hoor :P

Gr J.B
Afbeelding

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » di apr 30, 2013 6:56 pm

We hebben besloten dat we toch naar Clastres zullen komen als het goed en droog weer is hé, met slecht weer komen we niet af ook niet met de fiat :!:
Iemand heeft me verzekerd dat het vlot rijden is in Frankrijk langs de gewone wegen, dus........

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » di apr 30, 2013 7:47 pm

Ik heb vandaag nog een mail ontvangen dat we allen welkom zijn.

Hier de mail van Mr Houdart

Hello Mr Janssen,

Will we meet again at Clastres, the 18 of May ?

It will be a great pleasure to see you again. All members of Secma Forum.be are welcome of course.

Thanks,

Kind regards,
Gérard Houdart
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

J.B

Bericht door J.B » di apr 30, 2013 7:50 pm

ik heb al gelezen op het franse forum dat er zal gefilmt worden en een reportage gemaakt worden voor tv :shock:

Gr J.B
Afbeelding

J.B

Bericht door J.B » di apr 30, 2013 8:49 pm

dit is een citaat van Mr Houdart,

"Une équipe de tournage sera présente sur place le 18 Mai, afin d'immortaliser la journée en vue d'un passage TV dans une célèbre émission automobile.

Cette équipe sera présente avec Karine Aday, qui présente plusieurs rubriques de l'émission Turbo sur M6.

L'équipe cherche d'ailleurs des clients passionnés à interviewer sur place, pour parler de leur auto et de leur passion pour l'automobile. Avis aux intéressés

Nous organiserons un départ de l'usine le matin du 18 Mai (horaire encore à définir), si certains veulent se joindre à nous ce sera avec grand plaisir.

Cette équipe de tournage nous accompagnera depuis l'usine le matin même jusqu'à l'arrivée au circuit, et ce jusqu'à la fin de journée."

Een filmploeg zal zich ter plaatsen presenteren op 18 mei, om de dag te vereeuwigen op TV in een beroemde auto show.

Dit team zal aanwezig zijn met Karine Aday, waarin verschillende onderwerpen aan bot komen
Het team heeft ook tot doel gepassioneerd klanten te interviewen ter plaatse, om te praten over hun auto's en hun passie voor de auto. Mededeling aan de geïntereseerden , wij zullen vertrekken vanuit de fabriek op de ochtend van de 18 mei (tijdschema nog te bepalen), als sommige mensen bij ons willen aansluiten het is met groot genoegen.

De filmploeg begeleidt ons uit de fabriek die ochtend tot aan de komst op het circuit, en dit tot het einde van de dag.

Gr J.B
Afbeelding

J.B

Bericht door J.B » di apr 30, 2013 9:15 pm

stoffeltje schreef:We hebben besloten dat we toch naar Clastres zullen komen als het goed en droog weer is hé, met slecht weer komen we niet af ook niet met de fiat :!:
Iemand heeft me verzekerd dat het vlot rijden is in Frankrijk langs de gewone wegen, dus........
:D :D :D :D :D :D
troost je bij nat weer zie je mij ook niet hoor ben niet zot he :lol: een beetje maar toch niet te veel :mrgreen:
laat het ons zo zeggen vorig jaar was op het randje van regen en zon ik heb die dag de 2 gezien maar gelukkige meer zon als regen maar bij slecht weer mis je daar niets hoor :? maar als het terug is zoals vorig jaar liever niet ,liever wat warmer en meer zon :roll:

Gr J.B
Afbeelding

J.B

Bericht door J.B » do mei 09, 2013 9:26 pm

hoeveel leden zouden afzakken naar Frankrijk indien het droog weer is ??
ben het even aan het bekijken omdat het toch een lange rit is en als ik de enige ben die ga is er niet veel leuk aan :cry:
zo toch graag van het jaar iedereen gezien hebben ,doorvoor niet allemaal in Clastres he ;)
bij deze heb ik nog een plaatsje vrij voor mensen die hun secma nog niet klaar hebben of het niet zien zitten om zo ver te rijden ,ik heb er geen last van voor mij is het telkens weer een uitdaging :lol: let wel als ik vertrek, vertrek ikvroeg anders is het de moeite niet :?

Gr J.B
Afbeelding

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » vr mei 10, 2013 11:46 am

Ik begin er toch voor te vrezen dat ik het niet haal hoor, en meerijden JB, is geen optie voor me, ik kan mijn viervoeter zo geen lange dag alleen laten en mijn zoon is niet thuis om eventueel op te passen.die is dan in het buitenland.
Al hoop ik dat er dit jaar nog een editie volgt van Clastres dan zal ik er zeker bij zijn, en rij zelfs tot daar met de kly mobiel.
Ik heb nog te veel te doen en heb nog maar 8 dagen, als ik moet forceren is het haasten en ook is dan de kans op fouten groter en dat wil ik niet.
nog te doen;
voor venster bestellen en plaatsen ( autoglas)
deuren plaatsen met scharnieren en slot
zij vensters uitsnijden en voorzien van polycarbonaat
achterklep plaatsen en ook voorzien van venster
vlakke laadvloer maken voor Kly
en alles in een fris kleurtje zetten
zetelbekleding maken
vulstop voor de benzine tank inbouwen een aansluiten
en een grote testrit om te zien of alles naar wens is minstens 100 km met een verscheidenheid aan wegen, van kleine tot autosnelweg.
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

DIY

Bericht door DIY » vr mei 10, 2013 12:01 pm

idem dito :(
Kennis is een raar ding hoe meer je het gaat delen, hoe groter het gaat worden.

stoffeltje

Bericht door stoffeltje » vr mei 10, 2013 3:49 pm

Wij denken van erbij te zijn, denk zelfs van mee te rijden vanaf de fabriek, ik dacht dat het daar afspreken is om 7 uur :?:

Plaats reactie