hosting 2019

Opmerkingen en suggesties i.v.m. de club, de website, het forum en de gallery, laat het ons hier allemaal weten

Moderator: Moderators

stoffeltje

Re: hosting 2019

Bericht door stoffeltje » di mar 12, 2019 6:19 pm

<alle begrip :!:

mustang

Bericht door mustang » wo mar 13, 2019 2:58 pm

alle begrip
werd er toch effen stil van

zit dagelijks op verschillende forums en fb groepen die buggy-gelinkt zijn
en zie dat nieuwelingen dikwijls heel effen , heel hevig volgen
maar velen na enkele weken wegvallen

waar sommige forum vroeger dagelijks nieuwe berichten stonden, lijken nu soms dagen stil te liggen

merk ook dat liefde en wenselijkheden voor de buggy veranderen, een rit van 100 km was 10 jaar geleden iets wat onmenselijk zwaar was , denk maar aan de kustrit in bredene, waar een jaar van te voren al naar uit gekeken werd, terwijl nu na een zondag met 300 km op de teller, s'maandags gewoon gewerkt wordt.

zie ook dat alles gewoon veranderd: vroeger werd er maanden naar iets toegeleefd, nu is het een druk druk wereld
mensen leven gewoon in de dag dat men is, en loyaliteit is dikwijls meer een begrip dan een kennis

de secma heeft door zijn speciale vorm en uitvoering veel bekijks
maar houd maar weinig echte liefhebbers echt in vervoering

eigenlijk moet elke secma liefhebber op dit forum zitten, want dit is een unieke plek waar je ALLES van die kleine beestjes kan terugvinden

heb ooit één keer met Paul met de secma F16 mogen meerijden,
en natuurlijk is dat het neusje van de zalm

velen zijn gestart met buggy of secma, en dikwijls doorgegroeid naar zwaardere motorisatie,
of specialer speelgoed
maar vind/vondt dit altijd een mooi groepje
mocht zelfs vorig jaar verschillende van dit forum op een baanrit in de kempen verwelkomen.

dus zal dit forum dagelijks blijven volgen.
misschien brengt de zon of een warme zomer
nieuwe gedachten

groeten,

eddy uit de kempen

kdsecma

Bericht door kdsecma » vr mar 15, 2019 8:13 pm

Puk,
Indien er een vijftal leden bereid zijn 10 euro te betalen kunnen we weer een jaar verder.
Laat maar weten per pb waar ik mijn deel kan storten.
Groetjes,
kdsecma

mustang

Bericht door mustang » za mar 16, 2019 1:50 pm

Puk,

Indien er een vijftal leden bereid zijn 10 euro te betalen kunnen we weer een jaar verder.
Laat maar weten per pb waar ik mijn deel kan storten.

Groetjes,

mustang

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » zo mar 17, 2019 1:06 pm

zeker mooie voorstellen, die ik ook niet naast me neer leg, maar ik laat het even bezinken en hoop intussen nog wel wat leden te spreken voor de tijd dat het nodig is,en er even verder op brainstormen,
De bedoeling is ook natuurlijk om met minstens 2 mensen toegang te hebben tot alle onderdelen van de website, en de reden is simpel,
Mijn beroerte zette me aan het denken, stel dat het nog eens gebeurt of mijn tijd is om en er is niemand die het overneemt, dan is het ook gedaan.
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

J.B

Bericht door J.B » zo mar 17, 2019 1:25 pm

hallo allemaal,

ja ik heb mijn account nog is van onder het stof gehaald en Wakkere heeft me al persoonlijk bereikt met het nieuws. Door de nieuwe situatie warin ik nu zit moet ik ook langs mijn kant veel beslissen wikken en wegen en zo ook gaat de carbio er uit nu woensdag :cry: met veel spijt maar het moet als ik verder wil ... evenals mijn eigen woonst verkopen of inkopen ? berekeningen maken enz...heel veel geldkwesties waar dat ik niet goed van wordt. vandaar dat het zo muisstil werd rond mij :roll:
wat het forum betreft zou het zonde zijn om het verloren gelaten gaan ... kleine bijdrage kan wel denk ik. voor een meeting is het voor mij over en out, ik het totaal niets meer wat op een secma lijkt laatstaan fun maar ik kom er wel boven op ooit....

veel volgen doe ik niet meer maar af en toe probeer ik even te lezen.

Gr J.B
Afbeelding

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » do mar 21, 2019 11:53 am

We laten dit mss best even bezinken maar zoals Rene zegt... er mag mss voor opvolging gezorgd worden voor dit forum, of tenminste wat bijstand voor Rene in moeilijkere tijden.
Het ter ziele gaan zal ik in alle maten van het mogelijke tegenhouden, ik pomp nog liever 50 eur in deze schat aan info dan alles verloren te laten gaan.
Dus bij deze zal ik zeker meehelpen aan het verder bestaan van dit forum, financieel maar ook eventueel het administratief deel, het beheer enz...maaaaar... ik vraag hier hulp voor, laat dit duidelijk zijn.
Als oprichter vind ik ook dat Rene het beheer in handen blijft houden , maar dat we onze Puk wat hulp bieden, waar het ook maar kan.
En de profiteurs mogen ervan tussen, degenen die er echt achter staat vraag ik oprecht wat medewerking.

Dit zal zeker lukken!!

Positieve groeten
Wakkere

wakkerebakker

Bericht door wakkerebakker » do mar 21, 2019 11:58 am

@ Jb:
Manneke :D :D :D
Tis niet omdat je geen Secma meer hebt of geen cabrio dat je niet meer zou kunnen deelnemen aan een rit e makker.
Ik stel graag mijn Secma ter beschikking aan jou, mocht er nog eens een rit uit de bus vallen, heb ook de S nog of je kan meerijden of zelf rijden.
Laat dit je vooral niet tegen houden om er nog eens bij te zijn.
Zelfs je madam kan gerust mee...
Dit alles vrijblijvend hoor....
Wakkere

J.B

Bericht door J.B » do mar 21, 2019 5:37 pm

wakkerebakker schreef:
do mar 21, 2019 11:58 am
@ Jb:
Manneke :D :D :D
Tis niet omdat je geen Secma meer hebt of geen cabrio dat je niet meer zou kunnen deelnemen aan een rit e makker.
Ik stel graag mijn Secma ter beschikking aan jou, mocht er nog eens een rit uit de bus vallen, heb ook de S nog of je kan meerijden of zelf rijden.
Laat dit je vooral niet tegen houden om er nog eens bij te zijn.
Zelfs je madam kan gerust mee...
Dit alles vrijblijvend hoor....
Wakkere
das heel vriendelijk Wakkere,
ik wil wel eerst is zien of ik hier het hoofd boven water kan houden, momenteel zijn er fijne vooruitzichten (kleintjes) maar ze zijn er en daar hou ik mij aan vast. ik probeer terug wat uitjes te doen als de maand het toelaat en er zijn plannen voor de toekomst echter is dit allemaal heel voorzichtig de klap was dan ook heel hard aangekomen... maar onkruid vergaat niet dus ja wie weet als de gelegenheid zich voordoet ..... ;)

Gr J.B
Afbeelding

Plaats reactie