Dit kan echt niet meer

Opmerkingen en suggesties i.v.m. de club, de website, het forum en de gallery, laat het ons hier allemaal weten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Puk
Site Admin
Contacteer:

Dit kan echt niet meer

Bericht door Puk » ma mei 13, 2019 9:19 pm

gust
Contacteer: Contacteer gust

problemen starter ?

Verstuurd op: do apr 25, 2019 7:08 am
Van: gust
Ontvanger: Puk stoffeltje jumper wakkerebakker
Goede middag allen,

Paar dagen geleden wou mijn Secma niet meer starten. Had ritje gemaakt, legde hem stil, wou na 10 minuten terug starten, alle lampjes gingen aan, maar deed niets meer :-(. Heb dan even met Pillie gebeld, vorige eigenaar die me steeds verder helpt in noodgevallen :-), en hij zei zet even in versnelling, duw even voor en achteruit en probeer nog een keertje en YES, hij deed het terug. Waarschijnlijk de starter, zei hij me.

Om dit in de toekomst niet meer mee te maken, zou ik dus graag deze starter laten vervangen. Kan er iemand mij soms een foto sturen, of beschrijven, waar ik deze juist kan vinden en door welk mer/type ik deze kan vervangen ? Heb al even gezocht, maar vind wel alle andere onderdelen bij Puk, maar deze precies niet of ik moet het over het hoofd gezien hebben :-( .

Alvast super veel dank om jullie reactie !! Wat is het toch zalig rijden, zeker met het weer van afgelopen weekend !!

zo wordt er gevraagd om via prive berichten oplossingen aan te reiken, waarom weet ik niet maar ik ban of verwijder leden die nog maar proberen om leden lastig te vallen via deze weg .
Is er een probleem stel het gewoon op het forum, andere leden mogen dat best volgen en nog andere leden zullen een oplossing aanbieden, mooi mooi ,de persoon in kwestie is dan geholpen en later kunnen andere leden die hetzelfde probleem eens tegen komen dit terug vinden en zijn ook geholpen, en net dat is de bedoeling van ieder forum.
ik had 3 weken terug een prive mail gestuurd naar Gust om dit niet meer te doen maar die mailing is tot heden zelfs niet geopend, dus "" vermoed "" ik dat we met egoisten te doen hebben, ( als ik geholpen ben dat is wat telt en de rest ziet maar) meup , niet dus.
Ik zet het hier open en bloot erop zodat iedereen het kan zien en men weze verwittigd , worden nog leden lastig gevallen met technische vragen via prive berichten , stuur maar gerust terug dat ze hun vraag stellen op het forum en reageer er verder niet meer op .
Niemand wordt nog prive geholpen , en als ze het niet via het forum willen zien, zoek dan maar een passende garage om het probleem op te lossen, en het zijn nu net zo'n gasten die nooit wat bijdragen aan het forum ( 2 postings sinds 2015) dus bezoeken enkel voor eigen profijt.

Gust ik heb je een verwittiging gestuurd, reageer je niet dan wordt je account geanuleerd.
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

wakkerebakker

Re: Dit kan echt niet meer

Bericht door wakkerebakker » do mei 16, 2019 7:33 pm

Groot gelijk Puk, zal er alvast niet meer op reageren.
Helaas is dit een vaak voorkomend probleem op forums... het los peuteren van info via pb en dan met de noorderzon verdwijnen.
Ook al ervaren op het bakkersforum waar we met zo'n 750 zijn waarvan er amper 50 actief iets nuttigs mee doen, de rest zijn profiteurs...
Kenmerk van de ego maatschappij waar we in leven :cry:
Enfin Guus kom naar huus is verwittigd :lol:
Wakkere

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » vr mei 17, 2019 9:30 am

Dank je wakkere Bakker,
Intussen na vraag om uitleg werd die mail ook niet beantwoord, dus gust verwijdert.
Zal bij het volgende probleem wel weer vragen om aan te melden.
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

sauerland

Bericht door sauerland » vr mei 17, 2019 11:09 am

zo is het die gasten brengen niks voor het forum

Plaats reactie