Interesse peiling besloten fb groep

Opmerkingen en suggesties i.v.m. de club, de website, het forum en de gallery, laat het ons hier allemaal weten

Moderator: Moderators

sauerland

Re: Interesse peiling besloten fb groep

Bericht door sauerland » za sep 07, 2019 11:10 am

Wat te doen hoor het graag ik zit weer op FB

Als ik iets kan doen hoor ik het graag
groet Roland

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » ma sep 16, 2019 4:56 pm

heb je een bericht gestuurd sauerland,
wel pijnlijk te zien dat er zo goed als nergens meer op gereageerd wordt na jaren steeds de bezitters getracht geholpen te hebben, nieuwelingen zich laten thuis voelen hier, want de meeste bezoekers hier zijn niet eens secma bezitters, dus sympatisanten ( thanks mannen ).
Ik denk niet dat ik deze site laat draaien tot 10 maart, dan gooi ik ze nog liever offline dan deze ellende alle dagen te moeten zien,
Zolang er velen konden profiteren als't maar voor niets is dan was het goed, enig initiatief was er ook niet van niemand om lasten te helpen dragen, jammer , echt jammer en zal me ook nooit nog voor enige zaak inzetten, ik besef best dat de rage wel over is, maar ook dat er veel 10 gebroken vingers hebben ( niet kunnen typen )en zo alles mee dood doen.
Bekijk het maar,
eens we offline zijn komt het niet meer terug :evil:
Afbeelding

Wat je zelf doet doe je meestal beter

luc

Bericht door luc » ma sep 16, 2019 8:27 pm

Beste Puk,wil zeker mee aansluiten op fb en zelfs eens samenkomen om wat te praten.Heb je jammergenoeg nooit real kunnen ontdekken.Paar mensen wel via de kempenrit.Dus als je er zin in hebt kom ik je wel eens een bezoekje brengen ergens op een weekdag of zo ben toch invaliditeit dus moet lukken.Laat maar wat weten :D

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » ma sep 16, 2019 9:48 pm

thanks Luc
Afbeelding

mustang

Bericht door mustang » wo sep 18, 2019 3:49 pm

hoi Rene,

kijk nog dagelijks naar secma forum

merk dat de meeste forums stilletjes aan uitdoven

enkele jaren geleden had elke streek of provincie zijn eigen quad en of buggy forum, later werd dit dikwijls overgenomen naar FB
maar op FB blijven sommigen zelfs niet meer draaien

als iemand bijvoorbeeld een buggy of quad koopt, of zin in krijgt
zitten deze mensen dag en nacht voor hun schermpken
zodra de liefde over is, wordt alles in de schuur weggemoffeld

heb wel nooit een secma gehad, maar heb me altijd in de groep thuisgevoeld

zit de laatste jaren meer in het slijk dan op de weg,
en sakker al heel de zomer dat het te weinig regent
maar maak veel vrienden als ik een bospad inslaag, alle mensen beginnen dan enthousiast te zwaaien (of de middelvinger op te steken)

mocht er een secma FB groep zijn, wil ik mij ook daarvoor aanmelden
heb door de drukte in de zaak geen tijd gehad om dit jaar een rit te plannen

misschien in het voorjaar, want het rittenseizoen on-road loopt op zijn einde

verder wil ik alle lezers nog veel plezier wensen met hun voertuigen,
en wie weet zien we mekaar nog weer

Puk
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Puk » wo sep 18, 2019 5:05 pm

Thanks voor jou reactie Mustang en zoals steeds van jou een doordachte ook, met inhoud waar je ook alle respect mee verdient hoor,
Al zeker omdat je zoals je schrijft nooit een secma had, en in de modderbakken ontspanning en vertier zoekt, ( deed ik vroeger ook met de enduro motoren ;) )
nu, hier stopt het, en hoor wel een enkeling fluisteren om op fb verder te gaan, en zelfs daar zla ik me ook aanmelden, want de interesse blijft toch tot de kist, in alles wat techniek betreft hoor.

Dus we zien wel hoelang het kan hier en iemand iets klaar heeft op fb,
Ik had de aanmelding al open gezet voor wie zich wil aanmelden en me zo al wat rompslomp te besparen maar het zal niet lang duren eer er rommel tussen zit vrees ik .
Zelf zal ik ook nog wel opduiken bij ritten on en offroad al zal het met de auto zijn,
Afbeelding

J.B

Bericht door J.B » wo sep 25, 2019 2:50 pm

ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.... ik ben reeds "bevriend" op FB met een paar van jullie maar niet iedereen heb ik er op, voor mij is dat ook dubbel dat FB en ervaar dat ook niet zoal dit hier, ik vergelijk het forum zoals een gezellig cafe dat je na je werkuren binnen stapt en gezellig een praatje kan maken over gezamenlijke interesse. zo is zo hoe de dingen nu gaan heb ik het moeilijk mee, alles moet anders tegenwoordig...je moet mee zijn en dat maakt soms veel stuk, ik denk nog heel veel aan de beginperiode dat ik van PGO naar secma ben gegaan en wat plezier dat ik er aan beleefde en eerlijk wat plezier heb ik nu ??? mijn hobby's zijn allemaal weg van de baan zelfs het forum dagelijks volgen lukt niet meer... vroeger de tijden van het BRC forum en begin secma forum had ik nog geen gsm sommige van jullie zullen zich dat nog herinneren en dat was gewoon omdat ik daar het nut niet van in zag die constante controle maar door alle omstandigheden heb ik ondertussen toch al 6 jaar een eigen nummer en tja die gsm gaat TE veel naar mijn zin, ik klus ook wat bij de laatste 2 jaar en dat vergt heel veel van mijn lichaam waardoor ik 's avonds kapot ben en toch hoop ik stilletjes met z'n alle de crisis overleven en dat ik in de verre toekomst terug kan beginnen met een hobby die me weer zin geeft.
ik probeer het af en toe hier nog te volgen en zie wel hoe het komt.. wil ook wel een bijdrage leveren indien we nog even doordoen,heb te veel gekregen van jullie dus is het maar normaal dat ik iets terug doe.

Gr J.B
Afbeelding

kdsecma

Bericht door kdsecma » vr okt 04, 2019 3:28 pm

We zijn net terug thuis en kijken eens op het forum en :o
Stopt het echt? :(
Zoals al gemeld wil ik bijdragen aan het kostenplaaatje, maar Puk zijn plaats innemen dat zou ik niet kunnen.
Ik zal hier wel zien hoe het verder gaat.
Spijtig,
kdsecma

Plaats reactie